niedziela, 22 września 2013

Odnaleziona .

Marcela nie zdarzyła nic odpowiedzieć, dlatego że Marcin sie rozłączył. Po jakichś 10 minutach chłopak był już u dziewczyny pod domem, gdy otworzyła drzwi nagle usłyszała w uszach swoją ulubioną piosenkę i stanęła bez ruchu.A on jedynie się uśmiechnął i zamachał do niej. Ona się otrząsła i wpuściła chłopaka. Marcela czuła się dziwnie, bo była zabujana w Marcinie, lecz starała się to ukryć. Dużym zdziwieniem było też przybycie Patryka. Marcela widziała, że jemu zależy na Pauli. Po kilku minutowej zamianie zdań cała trójka pojechała szukać zaginionej. Najpierw pojechali do klubu, potem do ulubionej restauracji Kępy.
W pewnym momencie Marcela uświadomiła sobie coś bardzo ważnego i zaczęła tłumaczyć chłopakom : - Wiecie, wczoraj do Pauli dzwoniła moja przyrodnia siostra, Milena, więc może ona jest u niej. - A no właśnie, to bardzo możliwe. Może pojedziemy tam ? - Zapytał Marcin. Marcela spojrzała na niego smutnym oczami i odpowiedziała :
- Dobrze, dobrze, ale najpierw zadzwonię do Kamila i jakby co nam pomoże bo moja siostra jest nieobliczalna.
- No więc dzwoń. - odpowiedział chłopak, wsiadając do auta. Marcela zadzwoniła do Kamila, wytłumaczyła mu i powiedziała gdzie się mają spotkać, wsiadła do auta Marcina i pojechali pod dom Mileny. Podczas, gdy jechali Marcela nie wiedziała co robić, co powiedzieć. Gdy zajechali pod dom Mileny szybko podbiegli do drzwi i zaczęli pukać. Gdy Milena otworzyła drzwi, Marcela od razu zaczęła się wypytywać o Paule:
- Cześć, ej widziałaś Paule ?!
- Yy. hej. Wczoraj ją widziałam jak była u mnie bo chciałam jej oddać bluzkę. - odpowiedziała zakłopotana 20-latka.
- Aha. Szkoda Bo od wczoraj jej nie ma w domu. - Odpowiedziała zrozpaczona Marcela.
- Chodzie na kawę wszystko mi odpowiecie. - Zaoferowała Milena.
- Okey. chodzie jak nas zaprasza. - Odpowiedziała zdziwiona Marcela.
Podczas, gdy opowiadali o zaginięciu Pauli, Marcela poszła do łazienki , a gdy szła usłyszała " Milena, Milena wypuść mnie. Ja do Kamila nic nie czuje !!. " Siedemnastolatka zeszłą do piwnicy, bo stamtąd usłyszała te słowa. Gdy włączyła światło, zobaczyła Paule przywiązaną do rury.
Podbiegła do niej, rozwiązała ją i pytała co się stało. Kępa wszystko jej opowiedziała. Marcela zaniepokoiła się zachowanie przyrodniej siostry dlatego zadzwoniła na Policje.
Gdy Marcela wyprowadziła osłabioną Paule z piwnicy, Milena chciała uciec, lecz Kamil z Marcinem ją złapali. Zły tatuażysta powiedział do szarpiącej się Mileny:
- Wiesz co ? Zawiodłem się na tobie. Dziś miałem cie zaprosić na randkę a ty tu odwalasz taki rzeczy ? Porwałaś i uwięziłaś Paule. Jesteś jakaś nienormalna !
- Ale ja, ale.... Paula powiedziała że podoba jej się twój tatuaż i byłam zazdrosna i jakoś tak wyszło... ja nie chciałam...
- Teraz już za późno, zaraz przyjedzie Policja i cie zabierze.
- Co...? Nie róbcie mi tego !
- Za późno - odpowiedziała Paula wtulona w przyjaciółkę.
Nagle przyjechała Policja i zabrała Milenę. Kazała Marceli odwieść Kępe do domu i bardo dobrze się nią zaopiekować.Poszkodowana miała przyjść z Marcelą na następny dzień na zeznania.
Gdy Paula opowiedziała wszystko Marceli podszedł do niej Marcin i powiedział Przyjaciółce Kępy że Patryk chce z nią porozmawiać. Siedemnastolatka zgodziła się bo wiedziała co on chce powiedzieć. Byłą bardzo z tego zadowolona, bo Pauli potrzebny jest taki ktoś jak Patryk..




________________________________________________________________________________________





Nowiusieńki Rozdział :)



Mamy nadzieje że się spodoba :* 

Za Komentarze się odwdzięczamy  ♥ 

CZYTASZ = KOMENTUJESZ + Motywujesz ! ♥

5 komentarzy:

  1. Świetne to ♥
    Zapraszam do mnie http://bvbstorymarzeniasiespelniaja.blogspot.com/2013/09/swieta.html :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na 8. rozdział do siebie :)
    http://with-benefits.blogspot.com/
    pozdrawiam,
    Ruda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne <3
    Czekam na kolejny <3
    Nadrobiłam ;3
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za link zostawiony u nas ;p
    Świetny blog :D
    -Kamila ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! :D
    Czekam na ciąg dalszy :>

    Zapraszam do mnie:
    http://nikt-nie-jest-ideaalny.blogspot.com/
    Niedawno zaczęłam i byłabym wdzięczna gdybyś zostawiła po sobie komentarz.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń