sobota, 26 października 2013

W końcu szczęście nadeszło. ♥

Byłą bardzo z tego zadowolona, bo Pauli potrzebny jest taki ktoś jak Patryk. Podszedł i zaczął mówić do Kępy :
-co tam u Ciebie, dawno się nie widzieliśmy? (tęskniłem, ale Ci tego nie powiem)
- jest dobrze, szybko ten czas zleciał (to był najgorszy czas w moim życiu, czas zwolnił, zegar stanął, pustka w moim sercu z każdym dniem była coraz większa)
-u mnie też było dobrze, cały czas miałem czymś zajęty (nie prawda, było okropnie, samotność niszczyła mnie od środka)
- muszę już iść, Marcelina na mnie czeka, do widzenia (nie muszę nigdzie iść ale nie umiem tak udawać, zależy mi na tobie, ale nie chce tego okazać, mam nadzieje że się już nie spotkamy, bo nie zniosę takiego spotkania)
- no dobrze, do widzenia (dlaczego nie umiem cie zatrzymać, kocham cie)
Po tej rozmowie rozeszli się w swoje strony. Paula pojechała z Marcelą do domu a Patryk do klubu zabrać kilka rzeczy .



Minęło 10 dni, aż w końcu przyszedł oczekiwany dzień Pauli. Tego dnia miała grać mecz kobiecej reprezentacji polski z reprezentacją Niemiec. Od samego dnia ją nosiło po domu, była bardzo szczęśliwa. Marcela lekkim podstępem zabrała Paule na zakupy, żeby się uspokoiła. Ale ona nie umiała się na niczym skupić, dziś ważny był jedynie mecz. Przyszła godzina 16:00 a Paula już się rozgrzewała. Mecz miał się zacząć o 17:00. O 16:15 dołączyły do Kępy jej koleżanki z reprezentacji . Pięć minut przed meczem, Paula poszła się przebrać, założyła swoje nowe korki i czekała do pierwszego gwizdka.



Mecz skończył się wynikiem 2:1 dla Polski! Jedną bramkę już w 6 minucie strzeliła Paula a w 78 min. bramkę numer 2 strzeliła Magda Rosa. Na meczu był także Patryk, który obserwował grę Kępy. Potem przyszedł i gratulował jej. Po meczu uradowane przyjaciółki pozował do zdjęć robionych przez Natalie. Potem po lekkiej obróbce trafiły na fb. Dwa dni po tym wydarzeniu do Marceli napisał sławny fotograf, który szukał twarzy miesiąca do magazynu "Gala". Zaproponował Marceli spotkanie i omówienie sesji. Kubiakowa się zgodziła, bo widziała jak kiedyś ten fotograf robił zdjęcia na ślubie Roberta Lewandowskiego. Na spotkanie poszła z nią Paula i Natalia. Po rozmowie okazało się , że dla Natalii załatwia szkolenie, a Marcela wyjeżdża do USA na profesjonalną sesje zdjęciową. Była zachwycona, nigdy nie myślała o tym, choć wiedziała że jest fotogeniczna.



Dziewczyny były takie szczęśliwe dlatego zaprosiły Marcina, Patryka, Natalie i poszły na wieczór do klubu "HADES". Patryk wziął się w garść i gdy wszyscy byli w klubie poprosił  Paule na dwór i tam:
- To co tam Patryk chciałeś ? - Powiedziała szczęśliwa Paula przeczuwając co zamierza powiedzieć Patryk.
- No wiesz ja, no ja..
- No co ty ? - uśmiechnęła się Kępa.
- Bo ja chce.. BO JA CHCE SIE CIEBIE ZAPYTAĆ CZY BYŚ CHCIAŁA ZEMNĄ CHODZIĆ.- wydusił to z siebie Patryk.
- Tak chcę z tobą chodzić. Nie mogłam się doczekać kiedy mi to powiesz - Wpadła mu w ramiona.
- A ja się tak bałem że mi odmówisz.
Po wyjaśnieniu sb wszystkiego, wrócili do klubu trzymając się z ręce i gdy tylko Marcela ich zobaczyła od razu życzyła im szczęścia. Wszyscy balowali do białego rana.



Dziewczyny obudziły się o 15:00 rano i nie mogły nadal uwierzyć, że jadą jutro do USA, ale zarazem smuciły bo zostawiają chłopaków. Przyjaciółki  zaczęły się pakować, pakowały wszystko co im wpadło w ręce a później dziwiły się że tak mało miejsca im zostawało na inne. Na wieczór do dziewczyn przyszli Patryk i Marcin z winem aby się pożegnać choć mieli plan. Po miło spędzonym wieczorze przyjaciółki położyły się spać żeby były pełne siły na drugi dzień.


Samolot do USA miały o 9:30 dlatego wstały o 6:30 żeby się nie spóźnić. Umówiły się z Natalią o 9 :00 na lotnisku. Dziewczyny się tak pośpieszyły że były już o 8:30 gotowe dlatego Marcela oglądała sb jeszcze tv, a Paula weszła na strone reprezentacji USA i patrzała i patrzała i wypatrzała że szukają 1 dziewczyny na miejsce Jennifer Mileria, a zawody na to miejsce odbywały się następnego dnia więc zdolna Paula stwierdzila że się na nie wybierze...

                    

________________________________________________________

A więc mam długo wyczekiwany rozdział ;) 

Myślimy że się wam spodoba, tak jak nam ♥

I pamiętaj :

CZYTASZ= KOMENTUJESZ + Motywujesz ♥

Mamy teraz tu taką małą zasadę od tego rozdziału ;)

Nowe rozdziały będą w tedy gdy pod poprzednim będzie 7 kom ;3

Pozdrawiamy :*

6 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :) dobrze, ze Patryk zebrał się na odwagę :D Czekam na nexta i zapraszam do mnie http://pomimowszystkokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak długo czekałam :* i było warto.
    ooo USA I JESZCZE ZWIĄZEK PAULI Z PATRYKIEM >!! Magia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest to opowiadanie. Dopiero teraz na nie weszłam, jest super. Rozdział jest Mega, czekam na więcej i zapraszam do siebie na :
    http://sport-aktywnosc-lifestyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest to opowiadanie. cieszę się, że Paula i Patryk są razem. Super. Czekam na kolejny i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,że Paula i Patryk są ze sobą :DD
    Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D

    Zapraszam do mnie:
    http://nikt-nie-jest-ideaalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadanie jak i rozdział <3
    Super że Paula i Patryk są razem :)
    Czekam na następny i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń