sobota, 14 września 2013

Siostrzana miłość.

Marcela usłyszała , że dzwonił telefon, na ekranie pojawił się napis Milena.
Nie miała ona najmniejszej ochoty z nią rozmawiać ale stwierdziła, że odbierze bo musi z nią wyjaśnić pewną sprawę. Marcela miała  żal do Mileny o to, że zazdrości jej przyjaźni do Pauli i całego jej życia. 
Po odebraniu telefonu :
- Halo, cześć tu Milena wiem, że nie masz ochoty ze mną rozmawiać po tym wszystkim co ci zrobiłam, 
ale musisz mnie wysłuchać... 
- Słucham o co znów chodzi jeśli znów mam wysłuchiwać jakieś chore bajki na mój temat to lepiej już teraz zakończmy tę rozmowę... 
- Nie ! Poczekaj jeszcze raz za wszystko przepraszam wiem, że głupio postąpiłam, ale... mam problem. 
- Jak problemy to wiesz do kogo napisać, a jeśli ja mam problem to nie chcesz tego słuchać.. 
Dobra co się stało ?
- yy.. jak by to powiedzieć...
- No mów !
- Słyszałam, że jesteś w ciąży z chłopakiem, który mi się podoba, Kamilem. 
- Poje***o Cię, nigdy się z nim nie spotkałam, a ty znów wierzysz w te durne plotki ?!
Wiedziałam, że dzwonisz po to bym mnie znów o coś oskarżyć. Miło było cię słyszeć bya ! 
- Poczekaj ! - Milena w słuchawce usłyszała już tylko ciche ( pi pi...)

Marcela była bardzo zła. Miotało ją po całym domu. Nie mogła sobie znaleźć miejsca. W końcu poszła do Pauli, która wiedziała co zrobić by przyjaciółka się uspokoiła. 
Zrobiła jej kakao, poszła do pobliskiego sklepu i kupiła ulubione ciastka Marceli i usiadły spokojnie, słuchając ulubionej muzyki. Godziny leciały, a przyjaciółki rozmawiały. 
Paula uświadomiła sobie, że Marcela nie jest jedynie jej przyjaciółką, ale i siostrą. One wiedziały o sobie wszystko. Paula bardzo się cieszyła że ma przy sobie taką osobę jak Kubiakowa. To była po prostu siostrzana miłość. 
Podczas, gdy przyjaciółki rozmawiały, Milena usłyszała przez drzwi ich mieszkania, że rozmawiają o Kamilu. Paula powiedziała że podobają się jej jego tatuaże, a siostra przyrodnia Marceli źle zrozumiała te słowa, bo zrozumiała że podoba się jej ogólnie Gajda..
Więc Milena pobiegła do samochodu zrozpaczona, dlatego że Paula ma większe szanse na zdobycie Kamila niż ona. Gdy Milena wróciła do domu zadzwoniła po Paule, aby przyjechała do niej do domu, ponieważ ma jakąś sprawę . Paula się zgodziła. Przeprosiła Marcele, że ją zostawia i pojechała. W tedy Paula i Marcela widziały się ostatni raz w tym dniu...


______________________________________________________________
    

I oto przedstawiamy Nasz pierwszy rozdział:) Mamy nadzieje że się spodoba :) 
Pisałyśmy go wspólnie ! ♥ 


CZYTASZ = KOMENTUJESZ + Motywujesz do dalszego pisania ! ♥ 

2 komentarze: