piątek, 13 września 2013

Prolog.



Więc tak jesteśmy Paulina i Marcelina. Przyjaźnimy się od bodajże 2 lat i nigdy nie rozmawiałyśmy w rl. tylko przez czat na FB lub GG i ostatnio odważyłyśmy się w końcu na rozmowę. Ja Marcelina wstydziłam się tej rozmowy, bo Paulina zna moje wszystkie sekrety a ja jej też i wstydziłam się że mnie nie zaakceptuje tak w rl. bo przecież jest takie powiedzenie " Kozak w necie, a kurwa w świecie". Ale na szczęście rozmowa się udała.  Wracając do rzeczy tak jakby chciałyśmy uczcić naszą pierwszą rozmowę i zrobiłyśmy tego bloga. Myślę że się wam spodoba. 




Paulina (Pysia) - Urodziła się 29.04.1999r. Ma brązowe oczy, jest śliczną szatynką o długich włosach. Kocha Piłkę Nożną i drużynę piłkarska BvB. Lubi muzykę Electro House i Techno. Uwielbia styl Galaxy. Ubiera się modnie.





Marcelina - Urodziłam się 8.05.2000r. Mam niebieskie oczy, jestem jasną szatynką o nawet długich włosach. Lubie ogólnie sport. Kocham muzykę Electro House i Techno. Ubieram sie na czasie.



2 komentarze: